מסלול 1: יום גיבוש ביפו

יום גיבוש ביפו מלווה בסדרת חוויות שמתאימות לכל הקבוצות: עובדים, משפחות וארגונים. היום מתחיל על קפה ומשחקי חיבור בין המשתתפים, חלוקה לקבוצות וכתב חידה מסתורי.

בפעילות נגיע אל יפו המדהימה, ואל סיפוריה המעניינים. הפעילות היא ממש מרוץ תחרותי של שעתיים מדהימות בו כל משתתף מגלה את יכולותיו דרך פתרון כתב החידה והכרת חבריו המשתתפים בפעילות.

בפעילות נגיע אל מסגד מחמודיה, אל לשווקים צבעוניים, אל רובע האמנים, כנסיות גנים מדהימים ועוד.

יום הגיבוש מרתק ומלא חוויות מדהימות ומצחיקות והן נעשות עם מדריך צמוד וכתב חידה מאתגר. בסיום יום הגיבוש נחים וחולקים חוויות בארוחת בשרים במסעדה מקומית.


מסלול 2: אין כמו יפו בלילות

1280px-%d7%a0%d7%9e%d7%9c_%d7%99%d7%a4%d7%95_%d7%9c%d7%a2%d7%aa_%d7%a2%d7%a8%d7%91אין כמו יפו בלילות הוא סיור מקסים ביפו העתיקה ובתל אביב.

את הטיול נתחיל בכיכר השעון המדהימה שהיא מרכז יפו, ולאחר מכן נמשיך עם טיול מרתק מלא סיפורים בסמטאות המפורסמות של יפו.

עוד נגיע אל גנים קסומים כמו גני הפסגה ושער רעמסס, אל כנסיות, בתי כנסת, נמל יפו המקסים, אל סמטאות הקסבה של יפו – שם נפגוש את עצי התפוזים המפורסמים ונצעד בסמטת המזלות, ונבלה זמן חופשי בשוק הפשפשים.

עוד נסייר בתל אביב בשדרות רוטשילד המפורסמות, ובמתחם התחנה ואל סמטאות נווה צדק הייחודית, ונסיים את היום במסעדת בשרים כשרה.

טיול ביפו הוא טיול קסום וחווייתי המתאים למשפחות, קבוצות עובדים, תיירים וזוגות.

הטיול הינו חוויה מגבשת, כיפית ויוצאת דופן.


מסלול 3: טיול ביפו

בטיול ביפו, נגלה מה זאת אהבה, מה זאת נוסטלגיה, ונבלה ערב מדהים ונעים ביפו העתיקה והמיוחדת.

הטיול יתרחש בסמטאות העיר העתיקה עם ערב מלא חוויות וקסם, שבו נצא אל גלריות של אמנים, ככרות קסומים, נגיע אל מזרקת המזלות, אל גני הפסגה, ונמשיך אל מסעדות, סמטאות פסטורליות, גלריות ומגוון אתרים מרהיבים ביפו.

את הטיול נתחיל החל מהמקומות המעיינים ביותר בעיר,נבקר  את נמל יפו העתיק ונהנה מהחידושים והאומנות שבו.

בטיול נגלה את אגדות יפו, המזח המקסים שנמצא במקום, נגיע אל נמל יפו הססגוני, נגלה דמיויות היסטוריות, נראה עצים מרהיבים, פסלים ואומנות.

את הטיול נסיים בנמל העתיק והיפיפה של יפו, אך זאת לא לפני שנשמע על אנדרומדה היפה וסיפור אהבתה המרתק לפריסאוס. טיול ביפו הוא טיול רגוע וכיפי, המלווה בהדרכה צמודה ממדריכי הטיולים במקצועיים שלנו.

הטיול מתאים לקבוצות גדולות וקטנות שורצות להנות מאומנות, תרבות, היסטוריה ושלל חוויות מאוגדות לטיול ערב קסום במיוחד.